woensdag 4 mei 2016

Starten met zoeken naar een velomobiel

Ik ben de laatste tijd bezig geweest met het zoeken naar een goede velomobiel. Dit om mijn elektrische fiets te vervangen die ik gebruikte voor naar mijn werk te gaan. Dit is 30km op en 30km af.

De 1ste fiets waar ik test mee gereden heb: een flevobike versatile.
Deze beviel mij schitterend goed.

Nadien heb ik met een oud model WAW gereden. 1 woord: verschrikkelijk.
Mijn broek vol kettingsmeer, geen vering, en je moet een halve arcrobaat zijn om er in te kruipen.
Was wel een lichte fiets.

Mss is een recenter model beter?
Nee, niet echt. Dat viel ook wat tegen.

De 1ste fiets was nog altijd de beste.

Budget is bescheiden, dus een nieuwe velomobiel gaat absoluut niet. Mss binnen 5 jaar ofzo.

Dus Arjen een berichtje gestuurd.
En jawel.

Verkocht!
Dus afspraak gemaakt. En gisteren was het zover.
Dit is hem:


2 opmerkingen:

  1. Misschien niet de snelste VM, maar wel een erg mooie.

    Ik wens je veel veilige kilometers en houd de bovenkant boven.

    Groets, Wim -de roetsende


    NB: Ik zit ook op het Belgische Forum en ken zo je blog. Ik heb je toegevoegd aan mijn bloglijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze fiets heeft al een leeftijd (volgende maand wordt ie 11 jaar).

    Ik hoop idd dat de bovenkant boven blijft. Deze fiets is al links en rechts op zijn kant geweest. Liefst niet meer nu.

    Yeps. Daar zit ik goed voor hulp en raad en ideeën :)

    BeantwoordenVerwijderen