zaterdag 21 mei 2016

Near Miss #01

Net begonnen aan een nieuwe werkreeks. Ik was nog geen 10km van huis. Nog geen 200km met de VM gereden. Bijna total loss...

Welke les heb ik geleerd?
In Lier, niet meer op het fietspad rijden. Dit is te gevaarlijk???

Mevrouw had mij niet zien rijden. Ze kwam van dezelfde kant als ik. En sloeg links af. Om tussen 2 huizen door naar achterliggende parkeergarages te rijden. Met een snelheid van 33km/h kon ik dankzij mijn snelle reflectie nog juist op tijd remmen, aan de stiks trekken (net niet hard genoeg om op zijn kant te gaan gelukkig) en ik schoot nipt voor de neus van de auto heen.

Ik ben blij dat die mevrouw me nog op tijd zag en stopte, anders was ik met volle snelheid op de auto ingereden.

1 opmerking:

  1. Je hebt bij de VM ook een beschermengeltje gekregen.

    Daar heb je mooi geluk mee gehad :-)

    BeantwoordenVerwijderen